Εθελοντική αιμοδοσία 31/03/2025

Η μαθητική και εκπαιδευτική κοινότητα του Δήμου Πηνειού χαρίζει ελπίδα στους συνανθρώπους μας που την έχουν ανάγκη!
Στη σημερινή Εθελοντική Αιμοδοσία, που υλοποιήθηκε στο Κέντρο Υγείας Γαστούνης, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Τάξης του Γενικού Λυκείου Γαστούνης, του Γενικού Λυκείου και του Μουσικού Λυκείου Βαρθολομιού απέδειξαν ότι, η νέα γενιά έχει έντονο το αίσθημα της προσφοράς και της κοινωνικής ευθύνης. Με την ανιδιοτελή τους πράξη, έγιναν ο λόγος που κάποιοι πάσχοντες συνάνθρωποί μας θα χαμογελάσουν ξανά.
Αυτό το μικρό, αλλά ανεκτίμητο δώρο – λίγες σταγόνες από το αίμα τους – ήταν μια «αγκαλιά ελπίδας» για όσους το έχουν ανάγκη.
Η μαθητική και εκπαιδευτική κοινότητα, μαζί με τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων, απέδειξαν ότι η εθελοντική αιμοδοσία δεν είναι μόνο μια πράξη ανθρωπιάς αλλά και μια έκφραση υπευθυνότητας και κοινωνικής συνείδησης.
Η πρωτοβουλία αυτή ενισχύει τη συνοχή και την ενότητα στον Δήμο Πηνειού, ενώ παράλληλα εμπνέει και άλλους συμπολίτες μας να ακολουθήσουν το παράδειγμα των μαθητών.
Το Προσωπικό της Αιμοδοσίας της Νοσηλευτικής Μονάδας Πύργου και συγκεκριμένα η Διευθύντρια κ. Ζαχαριαδάκη Έλσα, οι νοσηλεύτριες κ. Μενύχτα Μαρία και κ. Αυγερινοπούλου Ισμήνη, καθώς και το Προσωπικό του Κέντρου Υγείας Γαστούνης, εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς όλους όσοι συμμετείχαν στη δράση.
Παράλληλα, εύχονται καλή επιτυχία στους μαθητές και τις μαθήτριες στους στόχους τους, συγχαρητήρια στους γονείς και κηδεμόνες για τις αξίες που μεταδίδουν στα παιδιά τους και καλή δύναμη στους εκπαιδευτικούς που συνεχίζουν να διαμορφώνουν υπεύθυνους και ευαισθητοποιημένους πολίτες.
Επιπλέον, εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες σε όλους τους αρμόδιους για την παραχώρηση της Κινητής Μονάδας Αιμοδοσίας της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας, η οποία συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχία αυτής της σπουδαίας δράσης.

Πηγή : https://www.facebook.com/share/p/1BhR7RkHbY/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *