Την Τρίτη 11/02/2025 σε συνεργασία του σχολείου με το Κέντρο Υγείας Γαστούνης πραγματοποιήθηκε ο πρώτος κύκλος δράσεων σε μαθητές των Α΄ και Β΄τάξεων ενταγμένων στο θεματικό άξονα Σεξουαλική & Αναπαραγωγική Υγεία με θέμα: «Αντισύλληψη στην Εφηβεία» από Επαγγελματίες Υγείας του Κ,Υ, Γαστούνης, την κ. Μαντή Θεοφάνη, MSc Επισκέπτρια Υγείας, τις κ. Γκάμαρη Σοφία & Τσερεμέ Αρετή Μαίες. Θα ακολουθήσει ανάλογη δράση και για τους μαθητές και μαθήτριες της Γ΄τάξης επί του θεματικού άξονα Προαγωγή Ψυχικής Υγείας Παιδιού και Εφήβου με θέμα “Αλκοόλ και Νέοι” .
Ευχαριστούμε θερμά το Κέντρο Υγείας Γαστούνης για τη συνεργασία του.

