Δράση με θέμα : ” Αντισύλληψη στην Εφηβεία”

Την Τρίτη 11/02/2025 σε συνεργασία του σχολείου με το Κέντρο Υγείας Γαστούνης πραγματοποιήθηκε ο πρώτος κύκλος  δράσεων σε μαθητές  των Α΄ και Β΄τάξεων ενταγμένων στο θεματικό άξονα Σεξουαλική & Αναπαραγωγική Υγεία με  θέμα: «Αντισύλληψη στην Εφηβεία» από Επαγγελματίες Υγείας του Κ,Υ, Γαστούνης, την  κ. Μαντή Θεοφάνη, MSc Επισκέπτρια Υγείας, τις κ. Γκάμαρη Σοφία & Τσερεμέ Αρετή Μαίες. Θα ακολουθήσει ανάλογη δράση και για τους μαθητές και μαθήτριες της Γ΄τάξης επί του θεματικού άξονα Προαγωγή Ψυχικής Υγείας Παιδιού και Εφήβου με θέμα “Αλκοόλ και Νέοι” .

Ευχαριστούμε θερμά το Κέντρο Υγείας Γαστούνης για τη συνεργασία του.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *