In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Powered by RS Web Solutions

Άρθρα:
Nέα
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
prev
next

Επαγγέλματα - Προοπτικές

 Πληροφορίες για κάθε επάγγελμα  και ειδικότερα:

1) Τη περιγραφή του επαγγέλματος
2) Τα  ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του
3) Τις σπουδές.....

Περισσότερα..

Υπολογισμός μορίων υποψηφίου.

Κατεβάστε προγράμματα (σε excel ή java),  για τον υπολογισμό των μορίων ανά πεδίο των υποψηφίων.

Περισσότερα...

Βάσεις για ΑΕΙ -AΤΕΙ.

Δείτε ή κατεβάστε τις βάσεις  για  ΑΕΙ-AΤΕΙ  για το ποσοσό 90% ,  10%  αλλά και με βάση τα κοινωνικά κριτήρια.

Περισσότερα ...

Νέος Νόμος για το Γεν. Λύκειο

Δείτε όλο το νομοσχέδιο που αφορά το Γενικό Λύκειο.

Περισσότερα . . .

Εξεταστέα ύλη Α΄Λυκείου 2014

Εξεταστέα  ύλη μαθημάτων  Α΄ Λυκείου 2013-14.

Δείτε περισσότερα εδώ...

Τρόπος εξέτασης Α΄Λυκείου

Οδηγίες για τον τρόπο αξιολόγησης μαθημάτων της Α΄ τάξης  Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2013-2014.

Περισσότερα  εδώ... 

Αριθμός επισκεπτών
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα67
mod_vvisit_counterΧθες9
mod_vvisit_counterΑυτή την εβδομάδα76
mod_vvisit_counterΠροηγούμενη εβομάδα86
mod_vvisit_counterΑυτό τον μήνα166
mod_vvisit_counterΤον περασμένο μήνα287
mod_vvisit_counterΣύνολο172732

Σήμερα :10, Δεκ, 2018
Συνδεμένοι χρήστες
Έχουμε 17 επισκέπτες συνδεδεμένους
Αλλαγή γλώσσας
English French German Italian Portuguese Russian Spanish
Εορτολόγιο


PostHeaderIcon Πολιτιστικό πρόγραμμα Σχολ. Έτους 2008-09 - "Βιομηχανική Κληρονομιά"

Βιομηχανική Κληρονομιά

"Αξίες απο το παρελθόν , παρακαταθήκη για το μέλλον"

 

Εκπαιδευτικός: Περιβολάρη Χρυσάνθη

 

Γενικό Λύκειο Γαστούνης 2008-09


Στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος,  με το παραπάνω  θέμα  ,τέθηκαν  οι παρακάτω στόχοι και  δραστηριότητες των συμμετεχόντων μαθητών.

 
ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 
Γνωστικοί
1. Η καλύτερη γνωριμία από τους μαθητές της πόλης που ζουν.
2. Η μελέτη της ιστορίας των βιομηχανικών κτιρίων και οι επιπτώσεις στη ζωή των πολιτών της περιοχής. 
3. Προβληματισμός για την κρατική περιουσία που παραμένει αναξιοποίητη.
 
Συναισθηματικοίστικοί
1.Ευαισθητοποίηση των μαθητών στην προστασία του πολιτισμικού μας περιβάλλοντος.
2. Κατανόηση τν αρχών της βιώσιμης ανάπτυξης.
 
Ψυχοκινητικοί
1.Απόκτηση επιδεξιότητας στην καταγραφή και ταξινόμηση συγκεκριμένων πληροφοριών του θέματος. 
2. Εκτίμηση ιδιαίτερων ικανοτήτων κάποιων συμμαθητών τους να οργανώνουν καλύτερα το χρόνο τους και να είναι ικανοί για αυτοέλεγχο.
 
Συμμετοχικοί
1. Ανάπτυξη πνεύματος συνεργασίας και ομαδικότητας.
2. Ανάληψη πρωτοβουλιών εκ μέρους των μαθητών και αυριανών πολιτών σε θέματα που αφορούν το κοινωνικό σύνολο.
3. Διατύπωση προτάσεων από τους μαθητές για την  αξιοποίηση των κτιρίων που έχουν  εγκαταλειφθεί.
 
Δραστηριότητες
1.Ηομάδα συγκεντρώθηκε για τον καθορισμό των κτιρίων που θα μελετηθούν. 
2. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 2 υποομάδες με σκοπό τον καθορισμό των στόχων και του αντικειμένου εργασίας καθεμιάς.
3.Η πρώτη ομάδα συγκέντρωσε πληροφορίες για τα βιομηχανικά ή βιοτεχνικά κτίρια που υπάρχουν στην πόλη μας μέχρι σήμερα και παραμένουν αναξιοποίητα.
4. Η δεύτερη ομάδα συγκέντρωσε πληροφορίες για βιομηχανικά ή βιοτεχνικά κτίρια που χάθηκαν. 
5.Μελέτησαν την τοπική ιστορία της πόλης μας από τα βιβλία «Ιστορία της Γαστούνης» του Γριτσόπουλου και «Στη Γαστούνη κάποτε?» του Κων. Λούρμπα. Έτσι συγκέντρωσαν υλικό ανά υποομάδα και συνολικά. Το γεγονός αυτό είναι προς τιμήν των παιδιών της Γ΄ Λυκείου (που συμμετείχαν στο πρόγραμμα) με το βαρύ γεμάτο διάβασμα πρόγραμμά τους.
6. Τα παιδιά της Β? Λυκείου που συμμετείχαν στο πρόγραμμα επισκέφθηκαν το Υποθηκοφυλακείο της πόλης μας και ζήτησαν πληροφορίες σχετικές με το θέμα τους. 
7. Επισκέφθηκαν ιδιώτες και συγκέντρωσαν πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό για κάποια ιδιωτικά κτίρια.
8.Συγκέντρωσαν πληροφορίες από εφημερίδες και μελέτησαν τους 2 τόμους από τις  «Αρχιτεκτονικές Μεταμορφώσεις» του Δημήτρη Φιλιππίδη για την αποκατάσταση των εγκαταλειμμένων βιομηχανικών κτιρίων.  
 
 
 Οι μαθητές  που συμμετείχαν  είναι οι παρακάτω:

TΑΞΗ   Γ΄

ΑΓΟΡΙΑ
 
1) Ζευκιλής Ορέστης
2) Λάβδας Διονύσης
 
ΚΟΡΙΤΣΙΑ
 
1) Ανδρούτσου Αικατερίνη
2) Αυγουστίνου Φωτεινή
3) Γιαννακοπούλου Βασικλική 
4) Γιαννακοπούλου Δήμητρα
5)Καπότα Αμέρισα 
6) Κουνανή Φωτεινή
7) Λαγκόνε Σοφία
8) Μανουρά Ιωάννα
9) Πανάγαρη Μαρία
10) Παπαδοπούλου Βασιλική
11) Σακκάτου Γεωργία
12) Συμεών Αικατερίνη
 
 
 
ΤΑΞΗ  Β΄
 
ΚΟΡΙΤΣΙΑ 
 
1) Ιωαννίδη Ανδριάννα
2) Καραβίδα Ελένη
3) Κεαλόγλου Αλεξάνδρα
4) Κεαλόγλου Ιωάννα
5) Κλάδη Διονυσία
6) Κουμπαρούλη Άννα-Μαρία
7) Κουτσοδήμου Θεοδοσία
8) Μανουρά Κωνσταντίνα
 

Παρακάτω  δείτε την εργασία που παραδόθηκε  στο τέλος  του προγράμματος.









Τελευταία Ενημέρωση ( Τρίτη, 29 Ιανουάριος 2013 20:42 )

Ώρα-Ημερομηνία
Όλα τα άρθρα μας
Αναζήτηση
Καιρός