In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Powered by RS Web Solutions

Άρθρα:
Nέα
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
prev
next

Επαγγέλματα - Προοπτικές

 Πληροφορίες για κάθε επάγγελμα  και ειδικότερα:

1) Τη περιγραφή του επαγγέλματος
2) Τα  ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του
3) Τις σπουδές.....

Περισσότερα..

Υπολογισμός μορίων υποψηφίου.

Κατεβάστε προγράμματα (σε excel ή java),  για τον υπολογισμό των μορίων ανά πεδίο των υποψηφίων.

Περισσότερα...

Βάσεις για ΑΕΙ -AΤΕΙ.

Δείτε ή κατεβάστε τις βάσεις  για  ΑΕΙ-AΤΕΙ  για το ποσοσό 90% ,  10%  αλλά και με βάση τα κοινωνικά κριτήρια.

Περισσότερα ...

Νέος Νόμος για το Γεν. Λύκειο

Δείτε όλο το νομοσχέδιο που αφορά το Γενικό Λύκειο.

Περισσότερα . . .

Εξεταστέα ύλη Α΄Λυκείου 2014

Εξεταστέα  ύλη μαθημάτων  Α΄ Λυκείου 2013-14.

Δείτε περισσότερα εδώ...

Τρόπος εξέτασης Α΄Λυκείου

Οδηγίες για τον τρόπο αξιολόγησης μαθημάτων της Α΄ τάξης  Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2013-2014.

Περισσότερα  εδώ... 

Αριθμός επισκεπτών
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα53
mod_vvisit_counterΧθες16
mod_vvisit_counterΑυτή την εβδομάδα53
mod_vvisit_counterΠροηγούμενη εβομάδα100
mod_vvisit_counterΑυτό τον μήνα324
mod_vvisit_counterΤον περασμένο μήνα966
mod_vvisit_counterΣύνολο167603

Σήμερα :17, Δεκ, 2017
Συνδεμένοι χρήστες
Έχουμε 42 επισκέπτες συνδεδεμένους
Αλλαγή γλώσσας
English French German Italian Portuguese Russian Spanish
Εορτολόγιο


PostHeaderIcon Ευαισθητοποίηση Εκπαιδευτικών και Παρεμβατικά Προγράμματα για την Προώθηση της Ισότητας των Φύλων

 
Στα  πλαίσια  του ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ 2000 - 2006  με σκοπό την ?Ευαισθητοποίηση Εκπαιδευτικών και Παρεμβατικά Προγράμματαβγια την Προώθηση της Ισότητας των Φύλων? πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας  πρόγραμμα το Σχ. Έτος  2008-09 με τίτλο:
 
« Παράγοντες που οδηγούν τις/τους μαθήτριες/ές σε μια  πρώιμη επαγγελματική επιλογή και σε ποιο βαθμό αυτή η επιλογή εξαρτάται από το φύλο. »   

Το πρόγραμμα ενέλαβε  ο εκπαιδευτικός Περιβολάρης  Ανδρέας  και ήταν μια διδακτική παρέμβαση  στο μάθημα Φυσικής Γενικής Παιδείας και Κατεύθυνσης της  Β΄Λυκείου.
 
Λίγα εισαγωγικά  για το πρόγραμμα  δείτε παρακάτω. Αναλυτικά  όλη η εργασία και τα συμπεράσματα του προγράμματος  υπάρχουν στο αρχείο pdf που ακολουθεί μετά την εισαγωγή.

1. Εισαγωγή
 
Η σχέση της  εκπαίδευσης με την αγορά  εργασίας συζητείται με ευρύτητα στη διεθνή βιβλιογραφία και η εκπαίδευση ως θεσμός και ως διαδικασία, χρησιμοποιείται   για την ανάλυση των κοινωνικών σχέσεων παραγωγής και της αγοράς εργασίας, καθώς θεωρείται ότι αποτελεί σε μεγάλο βαθμό το χώρο διαμόρφωσης των επαγγελματικών επιλογών των νέων. Ένας μεγάλος αριθμός ερευνών εξετάζει τα στοιχεία εκείνα  της εκπαιδευτικής διαδικασίας που λειτουργούν στη διαμόρφωση μιας διαφορετικής ταυτότητας του φύλου για τους μαθητές και τις μαθήτριες επηρεάζοντας σημαντικά τις αντιλήψεις τους για το ρόλο των δύο φύλων και προσδιορίζοντας σε μεγάλο βαθμό, τις επαγγελματικές τους κατευθύνσεις και επιλογές. Στις σχετικές αναλύσεις και διερευνήσεις ιδιαίτερη έμφαση  δίνεται στα  προγράμματα μαθημάτων , στα σχολικά βιβλία, τα οποία υποθάλπουν τα στερεότυπα για τους ρόλους των φύλων , και τις στάσεις και προσδοκίες των εκπαιδευτικών για τους μαθητές και τις μαθήτριές τους. (Των ερευνών Ανάλεκτα-Τεύχος 4).
Θεωρώ ότι είναι υποχρέωση των εκπαιδευτικών  να είναι κοντά στους μαθητές μας και να μοιραζόμαστε σε κάποιο βαθμό τους προβληματισμούς των. Οι εκπαιδευτικοί φορείς  και οι μαθητές  ως δέκτες μηνυμάτων συζητούν στάσεις ? αντιλήψεις σε σχέση  με το φύλο και την επαγγελματική επιλογή τος και τους λόγους που επηρεάζουν αυτή την επιλογή.
Ως  ομάδα συνεργαστήκαμε κάτω από το θέμα της Σύμπραξης 710 των σχολικών μονάδων που συμμετείχαν  με τίτλο:  <<  Θέλω !  Μπορώ ! Τα στερεότυπα  σε  σχέσεις με τους ρόλους των δύο φύλων στο πέρασμα του χρόνου.>> 
Την ομάδα αποτελούσαν  6 κορίτσια και 8 αγόρια της Β΄ τάξης του σχολείου μας.








Τελευταία Ενημέρωση ( Τρίτη, 29 Ιανουάριος 2013 20:36 )

Ώρα-Ημερομηνία
Όλα τα άρθρα μας
Αναζήτηση
Καιρός